- K-pop je nový globální fenomén
- Stojí za ním Netflix a trefil se přesně do černého
- Film boduje na streamu, v kinech i v hitparádách
Netflix umí být továrnou na hity a s novým animovaným snímkem K-pop: Lovkyně démonů stvořil obrovský globální fenomén. Z tohoto hudebního filmu plného svižného korejského popu se stala popkulturní záležitost, která boduje na všech možných platformách. Po pouhých dvou měsících se stal nejsledovanějším filmem v dějinách streamu.
Obsah článku
K-pop boří hranice
Animovaný film o dívčí hudební kapele HUNTR/X, jejíž členky mají nadpřirozené schopnosti a kromě zpěvu ve volném čase bojují s démony, vtrhl na Netflix koncem června. A to opravdu ve velkém stylu, protože ani ne po dvou měsících vystoupal až na vrchol.
S více než 236 miliony shlédnutí se stal v takto rekordně krátkém čase nejsledovanější film v historii Netflixu. Na druhé místo odsunul nudnou a generickou akční komedii Red Notice s Dwaynem Johnsonem a Ryanem Reynoldsem, která byla do té doby první.
Pokračování je v přípravě
Film K-pop uspěl nejenom na obrazovkách, ale i výrazně za hranicemi streamu. Netflix ho poslal v omezeném počtu do amerických kin, kde si tento fenomén přišel za dva dny na 18 milionů dolarů. Písničky v něm použité se navíc dostaly do světových hitparád, kde bodují podobným způsobem.
Lovkyně démonů jsou zkrátka absolutní trefou a není s podivem, že Netflix již připravuje pokračování. Kdy dorazí, se prozatím neví, ale dá se předpokládat, že bude streamovací gigant chtít značku pořádně vytěžit, dokud generuje takový úspěch.
Zkušené studio opět zabodovalo
Lví podíl na úspěchu K-pop má velezkušené studio Sony Pictures Animation. To dalo světu jedny z nejlepších animovaných počinů poslední dekády, dvojici filmů Spider-Man: Paralelní světy a Spider-Man: Napříč paralelními světy. Rukopis studia v podobě specifické animace a dynamického střihu je jasně patrný i na Lovkyních démonů a stal se jedním z dílků úspěchu.
Zdroj: hollywood reporter, bbc
Obrázky: se svolením Netflixu