- Death Stranding 2 má vyjít v roce 2025
- Hideo Kojima, jak má ve zvyku, přichází opět s něčím novým, co roky nikdo nezměnil, ani se o to nikdo nepokusil
Jestli můžeme nějakou hru označit za „jinou“, pak je to Death Stranding. Někdo tento titul zbožňuje, protože přišel s poměrně neotřelým konceptem, skvělou grafikou a hratelností, ale spousta hráčů jej má za nudný simulátor roznášení zásilek. Oba tábory mají pravdu, akorát každý se na to dívá z jiného úhlu.
Death Stranding a humor
Jisté je, že Death Stranding se skvěle prodával a dostával výborná hodnocení. Hra je vcelku vážně pojatá, ale jak má Kojima ve zvyku, nechybí ani humorné momenty a nejrůznější vtípky. Ty budou jistojistě i ve dvojce, u které neočekáváme odchýlení od původního konceptu, ale spíše jeho vylepšení.
Na síti X se na oficiálním účtu objevilo několik nových videí, jedno z nich ukazuje fotorežim. Mohlo by se zdát, že tady není moc co vylepšovat, stačí nastavit správně úhel kamery, líbivý filtr a hotovo. Jenže Hideo Kojima opět překvapil a celé focení se děje v daleko hravějším duchu. Jakmile totiž na postavy namíříte fotoaparát, začnou na to reagovat. Mohou různě pózovat, a dokonce interagovat s okolím. Tedy v podstatě jako ve skutečnosti, když na dobře rozjeté party začnete fotit.
Není to poprvé
Na vícero webech se objevilo, že se jedná v podstatě o novinku a že tu nikdy nic takového nebylo. To je pravda jenom poloviční. Kojima už totiž něco podobného uvedl v život, a to v době, kdy vlastně žádné fotorežimy ve hrách nebyly. V Metal Gear Solid z roku 1998 už podobný režim byl. O nějakém pózování zde nemůže být moc řeč, ale bylo možné si postavu různě obcházet a fotit z různých úhlů. Při tom se postava pohybovala, ačkoliv jenom na místě. Dost možná se tedy jedná spíš o rozšíření tohoto konceptu a jeho převedení do moderní podoby.
Zdroj: Kojima Productions
Obrázky: Kojima Productions, Midjourney