- Battlefield 6 je zatím přijímaný spíše kladně
- Veřejná betaverze ukázala už čtyři mapy, žádná z nich však není opravdu velká
- Hráči tak právem začínají mít obavy
Obsah článku
Battlefield 6 bez velkých map?
První ohlasy na nový Battlefield byly převážně pozitivní. Bude ještě potřeba vyvážit zbraně a postavy, ale hra jako taková působí skvěle. Co zatím u hráčů příliš pochopení nenašlo, jsou mapy. Zatím žádná nedosahuje velikosti těch skutečně rozmáchlých, jaké jsme mohli vidět třeba v Battlefieldu 2042, nebo ve starších dílech.
Tanky a stíhačky v koncích
Dobře to ilustruje i poslední přírůstek do veřejného testu v podobě mapy Empire State, která je sice krásná, ale pohybovat se v ní lze pouze po svých. Battlefield 6 se tak blíží spíš Call of Duty, nikoliv svým předchůdcům, u kterých byly velké mapy základem hratelnosti. Dobře to ilustruje třeba Siege of Cairo, která sice umožní hráči usednout do tanku, ale ten zde těžko manévruje a je trochu bezmocný, takže oblast jeho působení se omezuje jen asi na dvě ulice.
V případě Liberation Peak se bavíme o větším otevřeném prostoru v horách, kde letecká i pozemní technika má dostatek možností na manévrování a boj. Nicméně i tak působí mapa trochu sevřeně a stíhačky mají občas co dělat, aby se zvládly mezi horskými štíty vytočit. Pěchotu zde zase nemilosrdně likvidují snipeři.
Vývojáři uklidňují
Hlavní vývojář DICE, David Sirland, však hráče uklidňuje. Prohlásil, že ty skutečně velké mapy existují a že se o tom hráči již brzy přesvědčí. Stejně tak je jisté, že vývojáři budou hru po vydání cyklu dále upravovat a na základě zpětné vazby mohou třeba i přidat nějaké nové a větší mapy.
Zdroj: pcgamer, gamesradar
Obrázky: se svolením EA